هر روز، گوگل میلیاردها جستجو را مشاهده می کند و جواب های بیشتری را نیز به شما می دهد.
با گوگل ترند می توانید نمودارها و داده های سیستم عامل و استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما را آگاه کرده و شما را در کلمات کلیدی خود حفظ کنند.
Google Trends به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی بی موقع برای صفحات خود و همچنین گرایش های داغ را پشت سر بگذارید. اگر می خواهید در گوگل صعود کنید و ترافیک واجد شرایط را به سایت خود هدایت کنید، یک وسیله ضروری است.
آیا شما علاقه مند به یافتن یک تیم سئو معتبر برای کمک به مشاغل خود در کسب رتبه های برتر و پرسود در نتایج جستجو هستید؟ برای گفتگو با یک متخصص و کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو با اینتن تماس بگیرید یا با ما با شماره ۲۲۳۴۳۲۵۰ تماس بگیرید.

طراحی سایت-5 کاربرد گوگل ترند (Google trends)

trends Google چیست؟

Google Trends یک ابزار رایگان است که با توجه به کل جستجوهای موجود در Google در یک زمان و مکان خاص، محبوبیت نسبی نمایش داده می شود.نمونه داده های زمان واقعی و تاریخی را از جستجوهای Google در یک دوره معین می گیرد و آن را در قالب های قابل خواندن برای کاربران قرار می دهد.
این ابزار دارای بخش هایی برای کاوش در شرایط انتخاب شده شما ، بررسی جستجوی گرایش ها و جستجوی تاریخچه پیشرو در جستجوی یک سال خاص است.

طراحی سایت-5 کاربرد گوگل ترند (Google trends)

بخش جستجو قابل تنظیم و آموزنده برای صاحبان مشاغل و بازاریابان است. این قسمت، نمودارهایی را ارائه می دهد که علاقه خود را در طول زمان با نمرات ۰ تا ۱۰۰ و همچنین منابع پرس و جو منطقه ای و مرتبط ترتیب می دهد.
این منبع بینشهای مفیدی را برای تلاشهای SEO شما فراهم می کند و تجزیه و تحلیل داده ها می تواند درک شما از کلمات کلیدی با ارزش و محتوای موفق را شکل دهد.

طراحی سایت-5 کاربرد گوگل ترند (Google trends)

 

 

کاربرد Google trends و استراتژی سئو سایت

در ابزارهای SEO موجود ، چه چیزی باعث می شود trends Google علاوه بر ارزشمندی از استراتژی شما حمایت کند؟
یک مزیت قانع کننده این است که گوگل ، پرکاربردترین موتور جستجو در سراسر جهان، جمع آوری کننده و نمایش دهنده این نتایج است.
از آنجا که Google بیشترین جستجو را پردازش می کند و به عنوان موتور جستجوی برتر رهبری می کند، استفاده از ابزارهای آنها روشی مطمئن برای درک اطلاعات معتبر و داده های جامع است.
از تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا بازاریابی محتوا، شما یک پنجره منحصر به فرد دارید. شما می توانید کلمات کلیدی پیشرو در Google را مطالعه کرده و آن را در بهینه سازی SEO خود اعمال کنید.
بیایید روش هایی را که می تواند Google Search Trends ایجاد کند، بازاریابی شما را به سطح بعدی رشد پیدا کند و درآمد بیشتری را برای کسب و کار شما ایجاد کند، بیان کنیم.

۱- اعمال کلمات کلیدی مربوطه

تحقیقات کلمات کلیدی سنگ بنای سئو است و ابزاری مانند Google Search Trends انتخاب اصطلاحات مناسب را یکپارچه می کند. این ابزار روند یک منبع تحقیق ضروری برای کلمات کلیدی است.
هرچه پارامترهای جستجوی خود را خاص تر کنید، هدف جستجو را متمرکزتر می کنید.
سئو بستگی به هدف جستجو مخاطبان شما دارد. قصد جستجو عبارت است از انتظارات شخصی افراد برای جستجوی کلمات موردنظرشان.
Google Trends موارد بسیاری را به هم متصل می کند تا شما را به سمت تفسیر دقیق کلمات کلیدی سوق دهد.
خواه تصمیم بگیرید محتوای جدید ایجاد کنید یا محتوای قدیمی را بهینه کنید، می توانید تجربه کاربر را بالا ببرید وقتی بدانید کاربران معمولاً هنگام جستجوی آنلاین به دنبال چه چیزی هستند.

طراحی سایت-5 کاربرد گوگل ترند (Google trends)
 

۲- جستجو موضوعات مرتبط

همانطور که برای ایجاد محتوای مداوم برنامه ریزی می کنید ، جمع آوری موضوعات مرتبط و کلمات کلیدی مفید است نیز مهم است. Google Search Trends اصطلاح شما را با اصطلاحات مشابهی که مورد توجه عموم قرار گرفته است ، جفت می کند.
می توانید موضوعات و سؤالات مربوط را جستجو کنید که کلمات کلیدی سودآور آینده را در همان دسته با اصطلاح اصلی خود پیش بینی می کند. مرتب سازی براساس اصطلاحات مرتبط، به شما این امکان را می دهد یک مرور کلی از بهترین کلمات کلیدی انجام شده در دوره انتخابی شما چه بوده است.

 

۳- تعیین مزایا برای location

نقشه موجود در جستجوی Google Trends فقط مختص کشور نیست – همچنین علاقه به مناطق فرعی، مترو و شهرها را تجزیه می کند. این بدان معناست که می توانید ببینید که خدمات شما در شهرها و ایالت های هدف شما چقدر بازاریاب است.
روند موقعیت مکانی می تواند بر تلاشهای SEO محلی شما تأثیر بگذارد. برای جستجوهایی که شامل موقعیت مکانی و لیست های Google Maps است SEO محلی یک رویکرد طبیعی است.
شما می توانید مناطقی را که برای کلمات کلیدی ایده آل خود بهترین موفقیت را دارند شناسایی کنید و رقابت خود را ارزیابی کنید. اگر یک فروشگاه فیزیکی ندارید یا نمی توانید از هر کجا سرویس های خود را انجام دهید، صفحات خاص مکان را برای مشغول ترین شهرها تغییر دهید.

طراحی سایت-5 کاربرد گوگل ترند (Google trends)
 

۴- مرور الگوهای سئو سایت

اگر کاهش علاقه برای کلمات کلیدی مربوط به خدمات خود را مشاهده می کنید ، وقایع و روندهای صنعت را مورد بررسی قرار دهید تا علت آن را تغییر دهید.
می توانید از این ابزار برای روشن کردن تغییرات ناگهانی در ترافیک سایت خود استفاده کنید. اگر رویدادها، خبرهای جدید یا افراد متداول علاقه مند به یک کلمه کلیدی به بالا هستند ، می توانید برای اطلاع از کمپین خود به کلمات کلیدی و متن مرتبط مراجعه کنید.

طراحی سایت-5 کاربرد گوگل ترند (Google trends)
 

۵- امکاناتی برای محتوای فصلی پیدا کنید

به دلیل تأکید Google Trends در دوره های زمانی ، می تواند محتوای فصلی شما را راهنمایی کند. تهیه نیازهای فصلی می تواند برنامه محتوای شما را تغییر دهد و این ابزار می تواند بیشترین علاقه را در سال های گذشته در گوگل نشان دهد.
شما می توانید بر اساس این نتایج ، محتوایی را که مربوط به تعطیلات ، رویدادها یا آب و هوا است ، تنظیم کنید.
محتوای نوشتاری تنها شکل مفید محتوای فصلی نیست. فیلم ها با ارزش و خدمات تجاری شما ارتباط برقرار می کنند.
یک ویژگی مهم در Google Trends به شما امکان می دهد روند جستجوی ویدیوی YouTube را مشاهده کنید. در زیر گزینه های کشویی نوع جستجو ، می توانید مزیت کلمات کلیدی مختلف را در جستجوهای YouTube کشف کنید.
YouTube یک شرکت تابع Google است و می توانید روند جستجوی ویدیوهای جستجو شده را جستجو کنید.
در میان فضاهای جستجوی تصویر، اخبار و خرید، YouTube برای بازاریابی محتوای ویدیویی ضروری است. اگر تجارت شما در صدد قرار دادن محتوای ویدیویی است، این می تواند نشان دهد که چگونگی مناسب بودن این بستر می تواند براساس سطح علاقه باشد.
Google Search Trends رویکرد SEO شما را تقویت می کند و شما می توانید با اطمینان پیش بروید که کلمات کلیدی و محتوای شما در تبدیل و درآمد حاصل می شود.

طراحی سایت-5 کاربرد گوگل ترند (Google trends)