سرعت می تواند وب سایت شما را رو به بهبود و یا افول نزدیک کند. به همین دلیل توسعه دهندگان وب ، بازاریابان و بخش های فناوری اطلاعات به طور یکسان به ابزار تست سرعت وب سایت توجه می کنند. بهبود سرعت بارگیری صفحه وب شما می تواند تأثیر چشمگیری در موفقیت کلی سایت شما داشته باشد.
سرعت صفحه تقریباً در هر عرصه ، از تجربه کاربر گرفته تا بهینه سازی موتور جستجو ، عملکرد شما را تحت تأثیر قرار می دهد. در حقیقت ، اکثر کاربران وب سایت فقط حدود چهار ثانیه منتظر می شوند تا صفحه قبل از بارگیری به چیز دیگری بارگیری شود.
و هیچ تردیدی وجود ندارد که در این صورت وب سایت عملکرد بهتری خواهد داشت. اما دانستن از کجا شروع میشود و می تواند دشوار باشد.
نشستن کنار رایانه با یک کرنومتر به دلیل بارگیری وب سایت شما راهی عالی برای تعیین سرعت کافی وب سایت شما نیست. به همین دلیل است که بیشتر توسعه دهندگان و بازاریابان از طیف گسترده ای از ابزارهای تست سرعت وب سایت رایگان استفاده می کنند.
این ابزارها همیشه در حال تغییر هستند و همیشه به روز می شوند. بنابراین ۱۰ ابزار برتر تست سرعت وب سایت رایگان در سال ۲۰۱۹ وجود دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

انواع تست سرعت سایت

۱- GTmetrix

از جمله ابزارهای برتر تست سرعت وب سایت برتر ۲۰۱۹، GTmetrix است. این تستر فوق العاده راحت است. شما فقط URL خود را وارد کرده و به “Analyze” ضربه زده اید.
نقاط قوت GTmetrix عبارتند از:
دارای رابط کلی بسیار آسان برای استفاده است. دارای طراحی UX آسان برای حرکت و اعتماد است.
تعداد صفحات سرعت صفحه با متن به شما داده می شود (برای مثال زمان کاملاً بارگذاری شده شما با میانگین اینترنت در کل ۶٫۷ ثانیه مقایسه می شود). بعضی اوقات خوب است بدانید که چگونه با بقیه اینترنت کار می کنید!
نمرات بر اساس نوع زیر تفکیک می شوند، به این معنی که اگر با توسعه وب بیش از حد آشنا نیستید، هنوز می توانید تعیین کنید که آیا موضوعات در اصل از CSS ، Javascript (به حداقل رساندن پرونده های CSS و جاوا اسکریپت خود در اینجا یاد می گیرید) یا محیط سرور شما می آیند. مثال.
GTMetrix یک ارتقاء سطح حرفه ای را ارائه می دهد که دسترسی به تنظیمات صفحه، نظارت و هشدارها را از دیگر مزایای آن می دهد. اما خود تست رایگان است و می توانید داده ها را به راحتی بارگیری کنید. GTmetrix همچنین بسیار کاربر پسند است و آن را به یکی از بهترین ابزارهای سرعت صفحه سال ۲۰۱۹ تبدیل کرده است.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۲- WebPageTest

WebPageTest یکی از قابل اطمینان ترین ابزار تست سرعت وب سایت است که امروزه در دسترس کاربران است.
نقاط قوت اصلی WebPageTest عبارتند از:
کاربران می توانند تنظیمات سفارشی را برای هر اجرای WebPageTest که آغاز می کنند ایجاد کنند.
با همه این گزینه ها، WebPageTest می تواند پیکربندی شود تا از طیف گسترده ای از مکان های مختلف و گزینه های مختلف مرورگر وب استفاده کند. ممکن است وب سایت شما در Google Chrome کند باشد اما سریع در Firefox روشن شود و اگر اینگونه باشد، WebPageTest به شما اطلاع می دهد.
کاربران همچنین می توانند WebPageTest را برای انجام چندین کار سفارش دهند. این می تواند به شما اطمینان دهد که آیا سرعت صفحه وب سایت شما به طور مداوم کار می کند یا خیر.
WebPageTest هم منبع باز و هم رایگان است. اگر می دانید چه کاری انجام می دهید، WebPageTest می تواند اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار دهد تا در نظر بگیرید.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۳- Google PageSpeed Insights

در مقایسه با موارد دیگر در این لیست، Google PageSpeed Insights قرار نیست داده یا پیشنهادات زیادی در مورد چگونگی رفع مشکلات ارائه دهد. در واقع، این یک ابزار تست سرعت صفحه واقعی نیست. اما دلایلی وجود دارد که هنوز هم می توانید این ابزار ساخت Google را بررسی کنید:
نتایج Google ممکن است مهمتر از نتایج سایر ابزارها باشد. دلیل این امر است که در واقع Google می تواند رتبه جستجو را در جایی که شما سعی در جذب آن دارید ایجاد کنید اگر یک ابزار Google با عملکرد وب سایت شما مشکلی را پیدا می کند، ایده خوبی است که این داده ها را جدی بگیرید.
این ابزار همچنین بسیار کاربردی است. فقط آدرس وب خود را وارد کنید و چند ثانیه صبر کنید تا نتایج آن را از نسخه های موبایل و دسکتاپ وب سایت خود مشاهده خواهید کرد. همه نتایج به زیبایی کد شده است، بنابراین شما می خواهید بلافاصله بدانید که آیا وب سایت شما عملکرد خوبی دارد یا خیر.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019
 

۴- Pingdom

در اکثر موارد ، Pingdom ترکیب خوبی از گزینه ها و سادگی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به همین ترتیب، Pingdom مزایای زیر را ارائه می دهد:
در ساختار فعلی، Pingdom به کاربران اجازه می دهد سرعت صفحه وب خود را از هر چهار مکان مختلف تست کنند. به طور کلی، شما می خواهید مکان آزمایش را نزدیک به پایگاه کاربر جغرافیایی وب سایت خود انتخاب کنید.
خواندن نتایج با تفسیر بینش عملکردی که شامل یک لیست خاص از موضوعات برای حل هستند، بسیار قابل خواندن است.
Pingdom یک تستر سرعت فریبنده وب سایت است. رابط کاربری آن ساده و آسان برای استفاده است. داده های تولید شده به خوبی ساماندهی شده اند و به راحتی می توان آنها را به جزئیات عمیق فرو برد. Pingdom ابزاری عالی برای تهیه گزارش روبرو با مشتری است و در عین حال اطلاعات مربوط به توسعه دهنده شما را نیز به اندازه کافی برای رفع مشکلات می دهد.

 

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۵- DareBoost

در نگاه اول، تستگر سرعت صفحه وب Dareboost مانند سایر موارد به نظر می رسد. از بعضی جهات، این خوب و آسان است که آدرس وب خود را وارد کنید و یک مکان آزمایشی را انتخاب کنید و آزمون خود را شروع کنید.
اما Dareboost نیز کمی فریبنده است. اگر قبلاً از این سرویس استفاده کرده اید، برای ادامه استفاده از آن، باید یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید. معمولاً ارزشش را دارد؛ اما اگر به Dareboost برگردید و مجبور شوید یک نام کاربری ایجاد کنید، شوکه نخواهید شد. Dareboost قطعاً برخی از ویژگیهای جالب را ارائه می دهد:
تفکیک بزرگ داده ها به بازنمایی های بصری. هنگامی که شما می دانید که تمام داده ها به چه معنی است (Dareboost توضیحاتی سخاوتمندانه و آسان برای خواندن فراهم می کند) ، می توانید پیشرفت خود را ببینید.
Dareboost همچنین دارای ویژگی تجزیه ویدیوی فرآیند بارگیری شما است. این ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد ، اما بسیار مفید است که در واقع آنچه کاربر شما به عنوان بارهای صفحه وب شما را مشاهده می کند بسیار مفید باشد. حتی می توانید ویدیو را کند کنید تا در واقع سفارش بار (یا سفارش ارائه) را مشاهده کنید.
Dareboost به طور قطع ویژگی های جالبی را در جدول به ارمغان می آورد و تجسم داده های آنها راهی عالی برای تفسیر نتایج شماست. ثبت نام در یک حساب کاربری رایگان ممکن است برخی از افراد را از بین ببرد ، اما استدلال با ارزش سرویس دشوار است.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۶- Website Speed Test

وب سایت های مدرن از نظر تصویر بسیار سنگین هستند. و با وجود تعداد زیادی از افراد که از نمایشگرهای با کیفیت بالا و صفحه نمایش شبکیه چشم استفاده می کنند ، دور شدن از تصاویر با وضوح پایین واقعاً دشوار است. به همین دلیل فشرده سازی تصویر همه گیر شده است. و برای تست آن تصاویر، ابزار Website Speed Test، طراحی شده توسط Cloudinar ، توصیه می شود. این ابزار:
داده هایی در مورد بارگیری تعداد صفحات وب شما با موفقیت – و چقدر داده های کلی مورد نیاز آنها را فراهم می کند.
پیشنهاداتی در مورد راههای فشرده سازی بیشتر تصاویر شما بدون اینکه کیفیت تصویر را فاقد آن کند.
ابزار تجزیه و تحلیل تصویر تست سرعت وب سایت یکی از تنها ابزارهایی است که می تواند کاملاً روی تصاویر متمرکز شود. با استفاده از وب بصری بیشتر در آینده ، این تستر ابزاری اساسی برای داشتن کیت است.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۷- SEO Site Checkup

قبلاً ذکر شد که سرعت این صفحه یک عامل فوق العاده مهم در نحوه رتبه بندی وب سایت شما در Google است. SEO Site Checkup ابزاری عالی است که به شما این امکان را می دهد سرعت صفحه را همزمان با جستجو در سایر فاکتورهای بهینه سازی موتور جستجو ، جستجو کنید.
SEO Site Checkup با نگاهی به عواملی که می تواند بر عملکرد و همچنین تجربه کاربر و رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارد، رویکرد کاملی را برای سلامت وب سایت شما انجام می دهد.
گزارش SEO Site Checkup برای خواندن آسان است و مهمتر از همه، برای انجام نیز راهکارهای آسان ارائه شده است. این ابزار شما را به سمت رفع مواردی که احتمالاً از دست داده اید آسان می کند.
این رویکرد جامع به شما کمک می کند تا ببینید که سرعت صفحه شما در عملکرد کلی یک وب سایت چه از نظر کاربران و چه با الگوریتم های موتور جستجو چقدر مهم است.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۸- Site 24 x 7

اغلب ، سرعت صفحه شما بسیار بیشتر از HTML ، Javascript و CSS است که شما در جلوی آن پیاده سازی کرده اید. در بسیاری موارد ، محیط سرور یا میزبان شما می تواند تأثیر مستقیمی بر سرعت صفحه شما داشته باشد. ابزار تجزیه و تحلیل Site 24 x 7 وب سایت به طور خاص طراحی شده است:
عملکرد محیط سرور را با توجه به سرعت صفحه وب ارزیابی کنید.
با ابزارهای مختلف دیگر سیستم مدیریت ادغام شوید.
سایت تحلیلگر Site 24 x 7 به اندازه بسیاری از ابزارهای دیگر موجود در این لیست کاملاً قوی نیست. اما یکپارچه سازی داخلی با دیگر سرورهای سیستم می تواند علاوه بر این از یک رویکرد جامع و دامنه ای برای آزمایش سرعت صفحه ، آن را به خوبی تبدیل کند.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۹- Dotcom-Tools.com

Dotcom-tools.com یک ابزار تست سرعت صفحه فوق العاده قوی و کامل ارائه می دهد. اکثر ابزارهای تست سرعت صفحه فقط از یک مکان در یک زمان آزمایش می کنند. اما تست سرعت وب سایت از Dotcom-tools.com سرعت صفحه را از ۲۴ مکان بررسی می کند.
دانستن اینکه در واقع بیشتر کاربران شما از کجا آمده اند می تواند به شما کمک کند اطلاعات ارائه شده توسط تست سرعت وب سایت را در متن متناسب کنید. برای مثال ، ارجاع متقابل این داده ها با داده های Google Analytics را در نظر بگیرید.
ابزار تست سرعت وب سایت Dotcol-tools.com یک انتخاب عالی است اگر شما در درجه اول نگران تجزیه و تحلیل چگونگی تجربه کاربران مختلف در مناطق مختلف جغرافیایی وب سایت خود باشید.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۱۰- UpTrends

وب سایت Uptrends مطمئناً در بخش طراحی کم نیست. اگر می خواهید یک ابزار تست سرعت باشید که هنگام عکس گرفتن و ارسال به مشتری ، زیبا به نظر برسد ، UpTrends قطعاً گزینه خوبی است. این ابزار آزمایش صفحه وب:
یک نمودار زیبا و عمیق فراهم می کند که می تواند آکاردئونی برای ارائه اطلاعات بیشتر باز کند.
مقدار قابل توجهی از داده های گروه دامنه را تولید می کند ، بنابراین می توانید ببینید چه حوزه های دیگری را می توان به صفحه وب خود ارجاع داد.
استفاده از آن آسان است و چند ده مکان در سراسر جهان را برای آزمایش از آنها ارائه می دهد.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

نتیجه:

هر یک از این ۱۰ ابزار برتر تست سرعت وب سایت رایگان در سال ۲۰۱۹ می تواند به شما در شروع کار در مسیر بهبود عملکرد کمک کند. همانطور که هر یک را امتحان می کنید ، ممکن است شما و تیم توسعه خود اولویت های خاصی را برای یک مجموعه ویژگی خاص یا شیوه گزارش ایجاد کنید.
به طور کلی ، توصیه می کنم GTmetrix را بررسی کنید. این ابزار آزمایشی مورد علاقه است و در هنگام ایجاد یک حساب کاربری، پشته ای از ویژگی ها و حتی موارد دیگر را ارائه می دهد.
ابزارهای موجود در این لیست می توانند به شما کمک کنند تا راه خود را بدست آورید ، موفقیت خود را پیگیری کنید و ارزش خود را اثبات کنید. و آنها می توانند همه این کارها را به صورت رایگان انجام دهند. بهترین راه برای ارج نهادن به این نوع معامله ، صرفاً آزمایش وب سایت شماست.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.