براساس پاندا، به روز رسانی پنگوئن توسط Google به عنوان یک تلاش جدید برای پاداش به وب سایت های با کیفیت بالا و کاهش صفحه وب سایت های موتور جستجو (SERP) وب سایت هایی که در لینک ها دستکاری می کنند و کلمات کلیدی نامرتبط قرار می دهند، کاهش یافته است.
الگوریتم پنگوئن در ابتدا ۳٫۱ درصد از کلمات انگلیسی را برای موتورهای جستجو تحت تاثیر قرار داد. بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶، فیلتر از طریق ۱۰ به روز رسانی مستند وارد شده و در طول زمان در حال تغییر است و جامعه SEO در حال درک شیوه های مشکل ساز پنگوئن هستند. از اوایل سال ۲۰۱۷، پنگوئن در حال حاضر بخشی از الگوریتم اصلی گوگل شده است.

 

طراحی سایت-الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟

راه اندازی الگوریتم پنگوئن

پنگوئن دو شیوه خاص را هدف قرار داد:

۱- لینک گذاری- توسعه و یا خرید لینک ها از وب سایت های با کیفیت پایین یا غیر مرتبط، ایجاد یک تصویر مصنوعی از محبوبیت و ارتباط در تلاش برای دستکاری گوگل به رتبه بندی بالا.

۲- کلمات کلیدی – جمع کردن یک صفحه وب با تعداد زیادی از کلمات کلیدی و یا تکرار کلمات کلیدی در تلاش برای دست زدن به رتبه از طریق ظاهر مرتبط با عبارات جستجو خاص.

چگونه می توانیم دریابیم که آیا تحت تاثیر الگوریتم پنگوئن قرار گرفته ایم؟

تفاوت بین پنگوئن و پنالتی ستنی برای اتصال غیر طبیعی نیز مهم است. به طور خلاصه، پنگوئن یک فیلتر شاخص گوگل برای همه وب سایت ها است، در حالی که یک مجازات دستی و سنتی برای یک وب سایت خاص است که گوگل تصمیم دارد آن را به هرزنامه ارسال کند. این پنالتی ها و مجازات های دستی ممکن است نتیجه یک وبسایت خاصی باشد که توسط کاربران گوگل برای هرزنامه گزارش شده است.
اگر تجزیه و تحلیل وب سایت خود را در رتبه بندی و یا ترافیک تاریخ را کاهش دهید، در نتیجه به روز رسانی پنگوئن ممکن است تحت تاثیر این فیلترقرار گیرد. دقت کنید که آیا بهینه سازی کلمات کلیدی شما توسط گوگل اشتباه گرفته می شود و سایت شما برای به روز رسانی های جدید مثل پنگوئن آسیب پذیر است یا خیر.

 

طراحی سایت-الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟

 

چگونه از الگوریتم پنگوئن بازگردیم؟

بر خلاف یک مجازات دستی و سنتی، که پس از اعمال تغییرات می بایست یک درخواست تجدید نظر را به Google ارسال کنید، شما چنین درخواستی برای مجازات پنگوئن را نیاز ندارید. در عوض، تلاش برای برطرف کردن مشکلات اغلب “معافیت” را به دست می آورند و بار بعدی Googlebot برای خزیدن در سایت شما فعال می شود. این مراحل بهبود شامل موارد زیر است:

  •  حذف هرگونه لینک غیر طبیعی که کنترل آن را دارید، از جمله پیوندهایی که خودتان ساخته اید یا باعث شده است که در وبسایت های شخص ثالث قرار دهید
  •  رد پیوند های هرزنامه که شما نمیتوانید کنترل کنید
  •  به منظور بهبود بهینه سازی سایتتان، در محتوای وب سایت تجدید نظر کنید. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی به طور طبیعی در صفحات پیاده سازی شده اند و بین موضوع و کلمات کلیدی مورد استفاده ارتباط برقرار باشد.

به طور خلاصه، پنگوئن برای اصلاح ضعف شدید در سیستم گوگل ایجاد شده است که الگوریتم خود را توسط تعداد زیادی از لینک های کم کیفیت و کلیدی بیش از حد بهینه سازی صفحات را “فریب” داد. برای جلوگیری از اینکه وبسایت خود را به دلیل استفاده از هرزنامه از ارزش Google حذف کرد، همه محتوایی که شما منتشر میکنید باید زبان طبیعی را انعکاس داده و اقدامات کسب درآمد و پیوندتان را «امن» تلقی کنید.

 

طراحی سایت-الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟

 

حقایقی درباره به روز رسانی پنگوئن

پنگوئن در ابتدا به عنوان یک فیلتر جداگانه از طریق نتایج جستجو منتقل شد، اما در سپتامبر سال ۲۰۱۶، گوگل اعلام کرد پنگوئن بخشی از الگوریتم رتبه بندی اصلی موتور جستجو است.
کارمند Google جان مولر، الگوریتم پنگوئن را یک الگوریتم گسترده وب نامید، به این معنی که حضور تعداد زیادی لینک پیوسته با یک صفحه از وب سایت شما ممکن است باعث کاهش اعتماد گوگل در کل وب سایت شما شود. با این حال، برخی از جستجوگرها ادعا می کنند که با تکرار پنگوئن ۴٫۰، فیلتر ممکن است کمی تضعیف شده باشد، به طوری که دیگر مجازات کل دامنه ها نیست.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.